woensdag 2 april 2014

Swatches: Catrice Crushed Crystals nagellak in 02 PLUMdogMillionaire en 06 Call Me Princess (liquid sand)

Al een tijdje heeft Catrice een aantal nieuw producten in haar vaste assortiment. Onder andere een aantal liquid sand nagellakjes zijn toegevoegd. Deze 'crushes crystals' kon ik natuurlijk niet weerstaan en ik heb er twee gekocht.  Ik ben gegaan voor 02 PLUMdogMillionaire en 06 Call Me Princess. Een paarse nagellak en een roze nagellak. 

Op de foto's van de swatches heb ik 2 laagjes opgedaan. 

02 PLUMdogMillionaire is een paarse liquid sand nagellak, maar eigenlijk wel met een twist. Naast de paarse glitters zitten er ook blauwe in. Heel mooi!



Maar 06 Call Me Princess is toch wel de beauty! Heel veel bloggers spreken vol lof over deze nagellak en can you blame them? Dit is zeker een van de mooiste liquid sand nagellakjes die ik heb en ken! De kleur roze is echt heel mooi en de combinatie met de gouden glitters maakt het helemaal af!

De Crushed Crystals van Catrice zijn iets duurder dan de standaard nagellak die Catrice heeft. Je betaald namelijk € 3,39 voor een crushed crystal nagellak.

Wil jij deze nagellak ook in je stash hebben, neem dan even kijkje bij onder andere Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten