vrijdag 11 april 2014

Get Ready With Me: Uiteten met vriendinnen


Met mijn vriendinnen groep doen we geen cadeautjes meer met verjaardagen en gaan we in plaats daarvan andere leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld uiteten. Deze keer zijn we naar The Prince in Eindhoven gegaan. Het eten was echt heerlijk en tapas vind ik altijd ideaal als je met een groep bent. Het was een super gezellige avond ondanks dat de service iets minder was. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om weer een Get Ready With Me video te maken. In de video kun je zien hoe ik mij klaar maak voor het avondje uit met mijn vriendinnen. 

Veel plezier met kijken! 



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten