woensdag 12 maart 2014

Swatches: Rimmel Apocalips Lip Lacquer 100 - 303 - 304 - 402 - 501

Een tijdje geleden heb ik twee nieuwe Rimmel Apocalips Lip Lacquers gekocht en toen realiseerde ik mij dat ik er nog nooit eerder een artikel over heb geschreven. Terwijl ik er al drie in huis had. Tijd dus voor een artikel hierover! Ik heb nu dus 5 Apacalips van Rimmel: 100 Phenomenon, 303 Apocaliptic, 304 Eclipse, 402 Across The Universe en 501 Stellar. De Rimmel Apocalips Lip Lacquers zijn vloeibare lipsticks. Ze zijn glossy maar zijn zo gepigmenteerd als een lipstick.



De Rimmel Apocalips Lip Lacquers hebben een sponsapplicator om het mee aan te brengen. Deze is wel iets anders dan anderen. Zoals je kan zien heeft het een soort van 'gat' in het midden. Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne vindt om de lip lacquers mee aan te brengen. 


Dit zijn de swatches van links naar rechts: 100 Phenomenon, 303 Apocaliptic, 304 Eclipse, 402 Across The Universe en 501 Stellar. Phenomenon is een prachtige nude kleur. Apocaliptic is een fel roze kleur die er echt uit knalt. Eclipse daarentegen is een mooie rode kleur met een paars/roze ondertoon, een van mijn favorieten. Wil je graag een diep rode kleur dan is Eclipse iets voor je. Als laatste heb ik nog Stellar, een echt koraal kleurtje. 


Dit zijn de lip swatches van boven naar beneden: 100 Phenomenon, 303 Apocaliptic, 304 Eclipse, 402 Across The Universe en 501 Stellar. Alle 5 de kleuren zijn super gepigmenteerd. De kleuren blijven ook super lang zitten. Als je het eraf haalt voor het slapen, moet je goed moeite doen om het er af te krijgen. De Rimmel Apocalips zijn geschikt voor de gehele dag. Als je iets eet wat vettig is dan kan het wat vervagen, maar even bij werken en klaar! Ik ben dol op mijn Apocalips!

De Rimmel Apocalips Lip Lacquers zijn te koop voor €10,99.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten