donderdag 13 maart 2014

Review: Hema eyeshadow base


Bij de Hema zijn een hoop nieuwe make-up producten te verkrijgen. Tevens zijn er een aantal producten vernieuwd. Natuurlijk moest ik daar even tussen kijken en toen zag ik een eyeshadow base. Geen idee of die er al langer lag, maar het was mij nog nooit opgevallen.  Ik was opzoek naar een nieuwe oogschaduw basis (=eyeshadow base), maar wel voor een klein budget. Omdat deze maar € 3,50 kostte wilde ik deze graag proberen. 


De oogschaduw basis zit in een zelfde huls als een lipgloss met spons applicator. De spons applicator is verschrikkelijk. Je kunt het geen spons noemen. Het is heel hard en brengt niet heel fijn aan. 

De oogschaduw basis is zelf heel licht van kleur met heel veel gouden shimmer erin. Aangezien je er toch oogschaduw over doet, maakt dat niet uit. Al is dit al een mooie basis van zich zelf. Nu ik er over nadenk zou je het ook wel als een highlighter kunnen gebruiken. 

Tijd voor de test!


Aan de linkerkant heb ik de Hema oogschaduw basis niet gebruikt en aan de rechterkant wel. Er is een verschil te zien. De oogschaduw is aan de rechterkant is wel beter zichtbaar. De oogschaduw basis werkt dus zeker!
Mijn conclusie is dat het product goed werkt, maar het materiaal dat je er bij krijgt niet! Die spons applicator is niks, maar het product is zeker wel de € 3,50 waard. 


De eyeshadow base van Hema is voor  3,50 te verkrijgen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten