vrijdag 7 maart 2014

Get Ready With Me: Gavin Degraw concert


Dinsdag ben ik naar het concert van geweest van Gavin Degraw en het was AWESOME! Mij leek het dus wel leuk om Get Ready With Me video op te nemen. In deze video is te zien hoe ik mij klaar maak voor het concert.

Ik weet dat de video niet helemaal goed in elkaar zit, maar voor mij is het ook maar uitzoeken en proberen. Ik kan er alleen maar van leren :) Laat vooral ook weten of jullie vaker een Get Ready With Me video willen. 



Nog even over het concert, wat was het leuk! Ik vind Gavin Degraw natuurlijk al fantastisch anders zou ik niet naar het concert gaan, maar ik ben nu nog meer van zijn muziek gaan houden. Het concert was echt geweldig. Het ging om de muziek en niet de show er om heen. Gewoon de band op het podium en lekker veel muziek spelen. Wij (ik was er met een vriendin heen) hebben alles kei hard mee gezongen en de sfeer in de Heineken Music Hall was ook super goed. Gavin Degraw kan ook super goed live zingen. Ik heb geen valse noot gehoord. Ik ben nog steeds aan het nagenieten. Ik had nog wel uren/dagen kunnen luisteren. Hopelijk komt hij snel weer een keertje terug naar Nederland.




3 opmerkingen :

  1. wonderful post. i really love your polish!
    amazing! great video.
    kisses
    Maren Anita

    giveaway: 100 € voucher
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie ooglook. I love purple :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je mooi! Wat heb je een mooi egaal gezicht trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen