maandag 3 maart 2014

Essence Love Letters: Jumbo Sheer Stick 01 Rosy in Love & 02 Dear Peach!


Een paar dagen geleden stond er een artikel online over de oogpotloden uit de essence Love Letters collectie, maar ik heb ook de twee jumbo sheer sticks gekocht. De jumbo sheer sticks zijn te verkrijgen in twee kleuren 01 Rosy in Love en 02 Dear Peach!. 


Rosy in Love is een mooie zacht roze kleur met een lichte schimmer erin. Dear Peach! is een oranje kleur met wederom een lichte shimmer. De lichte shimmer is in beide kleuren zilver. Voor een sheer stick geeft het nog goed kleur af. Tijd voor de swatches.


Op de bovenste heb ik 01 Rosy in Love op en op de onderste 02 Dear Peach!. Bij beide kleuren valt de kleur wat weg, maar dat komt omdat ik al best roze lippen heb van mijzelf. De swatches zijn op mijn arm gedaan en dan heb je toch een andere 'basis' kleur. Ik vind dat de jumbo sheer sticks een mooie glans geven. Ik ben er blij mee!

De essence jumbo sheer sticks zijn voor € 2,59 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. Let er op dat deze maar tijdelijk verkrijgbaar zijn. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten