vrijdag 28 februari 2014

Swatches: Tanya Burr nagellak: Mini Marshmallows - New York Night - Riding Hood


Een van mijn favoriete youtubers is Tanya Burr. Voor wie haar niet kent, zij is een bekende britse beauty youtuber/blogger. Ik vind haar fantastisch. Zij maakt echt hele mooie tutorials, leuke hauls en de vlogs zijn ook altijd leuk. Sinds kort heeft zij haar eigen lipgloss en nagellak lijn. Ik was hier natuurlijk meteen heel enthousiast over en was erg benieuwd naar de producten. Alleen kan ik de producten wel ook kopen aangezien het in Engeland verkocht zou worden. Gelukkig worden de producten ook via FeelUnique.com verkocht waarbij je gratis verzendkosten hebt. Ik heb dus meteen een bestelling geplaatst en zoals jullie in de shoplog van een paar artikelen terug kunnen zien. 
Als nagellak verslaafde moest ik natuurlijk ook wat van de nagellak kopen. Ik ben voor drie kleurtjes gegaan en ook maar meteen voor drie totaal verschillende kleuren. Van links naar rechts: Mini Marshmallows - New York Night - Riding Hood. In een potje zit 12 ml, wat een normale inhoud. Ze zijn vierkant waardoor je ze makkelijk naast elkaar kan zetten. Daarnaast vind ik de Tanya Buur met het hartje onwijs schattig en er heel mooi opstaan. 


Mini Marshmallows is een heel lief zacht baby roze kleurtje. Om de perfecte dekking te krijgen zijn er toch wel 3 lagen nodig. Dat is dan weer jammer, maar het is wel een heel leuk kleurtje.


New York Night lijkt bijna zwart zo op de foto, maar is een prachtige paarse kleur. Met twee laagjes dekt die perfect. Hierdoor komt die iets donkerder uit dan als je het potje zelf ziet, maar in werkelijkheid is het wel lichter dan nu op bovenstaande foto te zien. 


Riding Hood is een hele mooi rode kleur. Met twee laagjes dekt het goed en heb je een mooie diep rode kleur. Zo'n kleur moet  iedereen in haar nagellak stash hebben, pretty!!

Van de nagellak lijn zou ik later ook nog de andere kleuren willen hebben. Wie weet dat het er nog van komt. Voor nu behoren deze drie nagellakjes wel tot mijn favorieten!
De nagellak kost per stuk € 7,79 bij FeelUnique. Sinds kort verkoopt de Nederlandse beauty webshop Alice & Jo ook de producten van Tanya Burr. Daar kost het zelfs wat goedkoper, namelijk  € 6,99. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten