vrijdag 3 januari 2014

Swatches: MAX & MORE Smoky Duo Sticks (Action)


Altijd als ik bij de Action nieuwe make-up zie dan neem ik het eigenlijk wel mee om het te proberen. In het algemeen ben ik ook tevreden over de make-up die Action heeft. Zo zag ik deze keer Smoky duo sticks liggen. Ik nam drie setjes mee:
- Lovely Nude & Violent Violet
- Nature Nude & Summer Trance
- Smoky Night - Carribbean Funk
In elk setje zitten 2 duo sticks. Elke stick heeft een stap 1 en een stap 2.
De bolle kant is stap 1. Op de verpakking staat dat dit als basis wordt gebruikt over het gehele ooglid. 
De puntige kant is stap 2. Daarmee kun je een lijntje zetten op je ogen om het smoky effect te krijgen.
 
Dit zijn de swatches van alle sticks: Violent Violet - Lovely Nude, Summer Trance - Nature Nude, Carribbean Funk - Smoky Night. Met de swatches op mijn arm werd ik erg blij. De pigmentatie is echt goed! Maar dan is het tijd voor de echte test. Is het ook een succes als ik het op mijn ooglid gebruik?


Zoals je wel op de foto kan zien is het helemaal niks! Wat een domper na de swatches. Wanneer ik het op mijn ooglid aanbreng heeft het helemaal niet zo veel pigment, het blijft niet zitten en het is niet samen te gebruiken.
Wel moet ik zeggen dat het goed te gebruiken is als een basis, maar voor de rest vind ik het helemaal niks. Jammer!

De Smokey Duo Sticks zijn voor €1,19 te verkrijgen bij de Action.

2 opmerkingen :

  1. Jammer dat ie zo tegenvalt! Ik heb zelf nog nooit make up gekocht bij de action omdat ik dit er meestal wel van verwacht, maar goed, er kan natuurlijk altijd wat leuks tussen zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De swatches zien er wel veelbelovend uit! Jammer dat het toch niks is toen je het eenmaal op je ogen aanbracht :c Verder vind ik het wel een leuk idee zo'n stick :)

    BeantwoordenVerwijderen