woensdag 22 januari 2014

Review: Nailpolish Removal Pen

GETYOURNAILSDONE.NL heeft weer iets leuks naar mij opgestuurd om te testen. Deze keer geen nagellak, maar een Nailpolish Removal Pen. Ik moet zeggen dat ik van dit soort producten nooit zo blij wordt. Ze zijn vaak al uitgedroogd voordat ik ze  überhaupt heb gebruikt. Of na een keer kun je het al weggooien omdat die het niet meer doet. Ik ben dus erg benieuwd of dit product mij op andere gedachten brengt.



De pen zit in een kartonnen verpakking, maar je kan door de transparante voorkant de pen goed zien. Op de achterkant staat wat uitleg over het product. 



De Nailpolish Removal Pen is ook daadwerkelijk een pen. Aan een kant zit een tip die schuin afgesneden is waarom je gemakkelijk langs je nagels kan om de nagellak te verwijderen die er per ongeluk naast is gekomen.


Het mooie aan deze pen is dat er aan de andere kant twee extra tips zitten. Wanneer de andere tip niet meer goed is heb je altijd nog twee back ups en kun je er een nieuwe opzetten, ideaal. So far so good!


Wanneer ik de removal pen gebruik om randjes nagellak weg te halen komt de tip er zo uit te zien. Na meerdere keren te gebruiken blijft de tip vochtig en droogt het nog niet uit. Ik ben overgehaald door deze removal pen! Het resultaat is gewoon goed. Het verwijderd de nagellak en het is gemakkelijk in gebruik. Ik was bang dat het niet goed zou werken, maar het tegendeel is bewezen bij mij. Deze removal pen gebruik ik nu altijd als ik er een beetje naast zit met mijn nagellak!

Deze nailpolish removal pen is te verkrijgen bij GETYOURNAILSDONE.nl voor € 4,95.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten