vrijdag 27 december 2013

Swatches: Playboy Pin-Up Pout - The Perfect Lip Palette (Action)


Ik liep weer een keertje bij de Action rond en altijd kijk ik even bij de beauty/make-up afdeling. Ik zag dus ineens weer iets nieuws liggen wat ik heel graag wilde proberen. De Action heeft van het merk Playboy al een aantal producten maar nu hadden ze dus ook een aantal paletten waaronder dit lip palette.


Het Pin-Up Pout - The Perfect Lip Palette is een soort boekje. Het heeft een opvallende verpakking met het rode en zwart, maar ik vind het best mooi.

Als je het 'boekje' open maakt dan heb je op de linkerkant een spiegel en aan de rechterkant 8 kleuren + een lip pensseel.  Wat ik jammer vind dat het palette zelf  erg groot is voor het weinig producten. Het is van karton en onder de kleurtjes zit gewoon lucht. Ik heb het dan liever wat kleiner en compacter. 


Dit zijn de 8 kleurtjes en daar wordt ik enthousiast van! Beach Baby - Sunset - CoCo Moment  - Peachy - Damson - Stiletto - Coral Line - Pink Pop

Dit zijn de kleurtjes en wat vind ik ze leuk! Er zitten echt wel veel mooie kleurtjes bij. Het is zeker niet het fijnste of het beste palette. Alleen voor de prijs ben ik eg tevreden! Ik ben blij verrast.

Voor 3,99 is dit palette te verkrijgen bij de Action.

1 opmerking :