zaterdag 21 december 2013

Swatches: Catrice Infinite Shine Gloss 060 Pink Up Your Life & 070 Very Very Raspberry

Tijdens de 1 + 1 actie van Kruidvat ben ik helemaal los gegaan en heb ik onder andere deze twee lipglossen gekocht. Het gaat om de Infinite Shine Gloss van Catrice. Ik heb de kleuren 060 Pink Up Your Life & 070 Very Very Raspberry gekocht.


Dit zijn de swatches van de twee kleuren 060 Pink Up Your Life & 070 Very Very Raspberry van links naar rechts. De zoetige roze kleur is 060 en de donkerroze is nummertje 070. Beide lipglossen hebben een goud glittertje erin zitten waardoor het lekker sparklet!


Ik ben echt super blij met de kleurtjes. Ze geven beide een prachtige glans en blijven redelijk goed zitten. Ik moet zeggen dat 070 in het echt wel iets donkerder is dan hier op de foto te zien is.
De Catrice Infinite Shine Gloss 060 Pink Up Your Life & 070 Very Very Raspberry zijn twee hele leuke kleurtjes voor in je stash! Ze zijn voor 2,99 te verkrijgen bij de Kruidvat en Trekpleister.

1 opmerking :