maandag 9 december 2013

Catrice: Feathers & Pearls nagellak

Er ligt weer een leuke limited edition van Catrice in de schappen, Feathers & Pearls. Toen ik de preview van deze collectie zag was ik meteen enthousiast. Zo heb ik (zoals altijd) ook twee nagellakken gekocht uit deze collectie. Ik probeer er echt op te letten om minder nagellak te kopen, maar ik kan het gewoon niet weerstand.  Ik heb de kleuren 03 Charleston's Fame en 04 Roaring Red gekocht.
 

De kleur 03 Charleston's Fame is een felle roze kleur. Met 2 lagen dekt de nagellak goed. Ik vind het een leuk kleurtje.


De kleur 04 Roaring Red is een donker rode kleur die perfect is voor de feestdagen! In twee lagen dekt deze nagellak goed.

De nagellakken zijn  voor 2,99 euro te verkrijgen bij de Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten