woensdag 6 november 2013

Swatches: Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss lipstick 105 - 111


Mijn 101 lipstick uit de Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss collectie is mijn favoriet op het moment. Reden om meer lipsticks uit deze collectie in te slaan. Zo heb ik er weer 2 prachtige kleurtjes bij 105 en 111. 


Ik ben gegaan voor een roze/peachy kleur (105) en een fel rode kleur (111). Wederom zitten de lipsticks in een prachtige rode huls met de handtekening van Kate Moss erop.



Dit zijn de swatches van de twee kleuren. Links is de kleur 105 te zien en rechts 111. Ik moet zeggen dat voor een matte lipstick collectie ze wel matter mogen zijn. Zo vind ik zeker 105 helemaal niet matte en zit er een glans op. 



Dit is kleurtje 105 een mooie roze/peachy kleur. Hoe moet je de kleur eigenlijk precies omschrijven. Maar ik vind het wel een heel mooi kleurtje. 





Kleur 111 is een prachtige fel rode kleur! Ik had hem graag wat meer mat gehad, maar wat is die mooi. Als je nog opzoek bent naar een prachtige rode lipstick is deze een aanrader!

De Rimmel lipsticks zijn verkrijgbaar voor 9,49. Ik zou vooral ook letten op acties bij de Kruidvat, Etos en bol.com beauty afdeling. 

1 opmerking :