woensdag 13 november 2013

Swatches: Hema nagellak 75 Glitter Fuschia

 

Sparkles baby! Wie houdt er nou niet van glitters?! En al helemaal als het glitter nagellak is! Al een tijdje liggen ze bij de Hema in de schappen, de special efffect glitter nagellak. Elke keer twijfelde ik, omdat ik toch bang was dat het me tegen zou vallen. Glitter nagellakken dekken vaak niet voldoende en zijn heel transparant. Maar is dat nu ook bij de Hema special effect glitter nagellak? Ik heb het geprobeerd met 75 Glitter Fuschia.
 

WAUW! Wat dekt deze glitter nagellak goed. Glitter Fuschia heeft een roze basis kleur waardoor de nagellak al bijna met 1 laag perfect dekt. Om de kleur iets intenser te maken heb ik twee laagjes gedaan. De velen mini glittertjes die erin zitten zijn roze en zilver. Wat een leuke nagellak! Lekker opvallend voor feestjes.  Deze glitter nagellak van de Hema is een aanrader voor mensen die van glitter nagellak houden. Voor maar 3 euro zijn de special effect glitter nagellakjes te koop bij de Hema. 

3 opmerkingen :

  1. Heb je toevallig nog een artikelnummer van deze nagellak?(dan kan de hema misschien nog achterhalen of hij ergens te koop is)

    BeantwoordenVerwijderen