dinsdag 29 oktober 2013

Personal update #1: Nieuwtjes + nieuwe lay-out


Ik vond dat het tijd was voor een personal update. Er zijn weer een aantal dingen veranderd die ik even met jullie moet delen. Zo heeft Marloes besloten om niet meer mee te werken aan de blog. Dit omdat ze er bijna geen tijd voor heeft en niet slordig wil zijn met artikelen. Als je iets doet, moet je het goed en niet afraffelen. Dit begrijp ik natuurlijk en respecteer haar beslissing. Daarom zal ik het nu dus weer alleen doen. Marloes zal nog wel eens in een filmpje voorkomen wanneer dit uitkomt.  

Zoals het misschien ook wel is opgevallen is dat het de laatste maanden wat rustiger op The Joyful Things In Life. Er zijn een aantal dingen gebeurd waardoor ik even prioriteiten moest stellen en even niet ben gaan bloggen. Ook zit ik nog midden in mijn afstuderen waar ik heel druk mee bezig ben. Ik ga proberen om weer dagelijks te bloggen, maar don't shoot me als dit niet meteen lukt. 




Ik vond het weer tijd voor een nieuwe lay-out! Ik heb een nieuwe header, er staan nieuwe foto's bij en ik heb de teksten bij About me en Contact me weer even aangepast. Ik heb gekozen voor een witte  achtergrond. Dit om het rustig, simpel en heel clean te houden. Daarnaast zal het voortaan alleen om Beauty draaien met heel af en toe een uitstapje naar fashion en lifestyle 

Dit was voor nu de personal update met wat nieuwtjes. Hopelijk heb ik jullie genoeg ingelicht.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten