woensdag 9 oktober 2013

Essence: Be Loud Blush 01 Ap-ri(c)ot en 02 Pink Me



Naast de eye pencil en de jumbo sheer sticks heb ik later toch nog de 2 blushes gehaald die uit de essence be loud trend edition komen. Ik zag er reviews over en werd daardoor enthousiast. De blush is verkrijgbaar in de twee kleuren 01 Ap-ri(c)ot en 02 Pink Me.




De blush hebben een standaard ronde transparante verpakking. De blush zelf heeft een camouflage print met 3 kleuren.  De eerste blush 01 Ap-ri(c)ot heeft oranje/rode tinten en 02 Pink Me heeft roze tinten.



Alle twee de blushes hebben een goede pigmentatie en hebben een prachtige kleur. De blushes zijn verkrijgbaar voor 3,39 bij Kruidvat en Trekpleister. Let erop dat het uit een trend edition komt en dus maar tijdelijk verkrijgbaar is. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten