donderdag 10 oktober 2013

Catrice: Eve in bloom nagellak c02 floralilac en c04 rosebuddy



Eve in bloom is een prachtige limited edition van Catrice en zo zaten er er ook een aantal leuke kleurtjes nagellak tussen. Ik heb er daarvan 2 gescoord. Achteraf had ik er ook nog de andere gewild, maar die waren allemaal al meteen uitverkocht. Ik ben nu gegaan voor c02 floralilac en  c04 rosebuddy.

Op alle foto's heb ik 2 laagjes opgedaan.


Dit is een swatch van c02 floralilac. Een paarse kleur met een prachtige glans.


Dit is een swatch van c04 rosebuddy. Op de foto komt die helaas redelijk donker over, maar het is in het echt toch veel donkerder.

Ik ben onwijs blij met deze twee kleuren, ze zijn prachtig en dekken goed. Ze zijn voor 2,99 te verkrijgen bij de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten