woensdag 28 augustus 2013

Webshop: 24Cases.nl



Eindelijk staat er weer een artikel online! En eindelijk is het weer een keertje over een webshop. Deze keer niet over beauty of fashion, maar over telefoonhoesjes. Ik kwam namelijk met toeval op de webshop 24Cases.nl. Dit is een webshop die telefoonhoesjes/skins verkoopt voor de Iphone en Samsung Galaxy. Voor de iphone is te verkrijgen voor de Iphone 4(s) en 5. Voor de Samsung Galaxy is te verkrijgen voor de Samsung Galaxy S3 en S4.

24Cases.nl heeft echt hele leuke telefoon hoesjes!



Ik vind eigenlijk alle hoesjes wel leuk, maar ik heb wel een paar favorieten! Mijn ultieme favoriet is natuurlijk het telefoonhoesje van Chanel en dan met name Suspicious. Dat is een hoesje die ik zeker graag in mijn bezit wil hebben. Daarnaast vind ik de hoesjes met de Bulldog, Mister Pickles en Elephant Art.




Daarnaast hebben ze ook een aantal leuke skins voor de Iphone. Dit zijn stickers die je op je Iphone kan plaatsen. 


Ook voor de mensen die een Samsung Galaxy hebben zijn er leuke hoesjes, die met Aztec print zijn toch super leuk!


Ik zou zeggen neem even een kijkje op 24Cases.nl, er is vast een leuk hoesje te vinden! Binnen Nederland zijn de verzendkosten gratis en als je voor 16:00 uur besteld heb je het de volgende dag al in huis. 

1 opmerking :