woensdag 31 juli 2013

Swatches: NYX Lipsticks 509 Narcissus en 634 Louisiana




Een tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan bij Blanc To Noir wat te zien was in een ander artikel. Zo heb ik onder andere twee lipsticks besteld van NYX, 509 Narcissus en 634 Louisiana. Iedereen is ook altijd zo enthousiast over de lipsticks van NYX, dus ik moest er natuurlijk ook 2 proberen. 



Zoals ik al noemde heb ik de kleuren 509 Narcissus en 634 Louisiana gekocht. 




De lipsticks zitten in een zwarte huls met in het wet NYX erop. Aan de onderkant van de lipstick heb je een rand wat de  precieze weergeving van de kleur van de lipstick is. 



Dit zijn de swatches van de lipsticks 509 Narcissus en 634 Louisiana. Wat een pigment! Er komt onwijs veel kleur vanaf. De lipsticks zijn ontzettend romig en zacht. Wat er wel voor zorgt dat bijvoorbeeld 509 Narcissus lastig egaal aan te brengen is. Maar dit probleem heb ik niet bij  634 Louisiana.




509 Narcissus


634 Louisiana

Jaaaaa deze lipsticks horen nu echt bij mijn favorieten. Ze zijn echt ontzettend fijn. zeker 634 Louisiana is een pareltje. De kleur is echt perfect!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten