zondag 21 juli 2013

Swatches: NYX lipgloss 122, 136, 162 en 164


Een tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan bij Blanc To Noir wat te zien was in een ander artikel. Ik heb onder andere 4 lipglossjes besteld.  Ik zal geen prijzen noemen. Wil je ze toch weten neem dan even een kijkje op de website en let er op dat het in dollars is.

Ik heb de volgende kleuren aangeschaft: 122 Natural, 136 Dolly pink 162 Nude Peach en 164 Nude Pink.


De verpakking van NYX lipgloss is strak, simpel en duidelijk. Je kunt precies om welke  kleur het gaat wat erg prettig is. En heb je die kleine strikjes al gezien op de dop, cute!!



Zoals de meeste lipglossen hebben ze een spons applicator alleen deze staat wel een beetje schuin. Daarmee gaat het nog prettiger op je lippen.



De swatches: 122 Natural, 136 Dolly Pink 162 Nude Peach en 164 Nude Pink.

De lipglossjes zijn echt ontzettend gepigmenteerd, i love them! En ze ruiken ook heel zoet.



Dit zijn de lipglossjes  op mijn lippen in de volgorde van boven naar beneden: 122 Natural, 136 Dolly Pink 162 Nude Peach en 164 Nude Pink.


Deze lipglossjes behoren echt nu tot mijn favorieten, ik vind ze prachtig!

2 opmerkingen :