zaterdag 6 juli 2013

Swatches: Color Magic oogschaduw paletten (Action)


Toen ik bij de Action was zag ik een nieuw merk liggen bij het make-up schap, Color Magoc. Jullie hebben al het artikel kunnen lezen over de Color Magic Lipgloss, maar ze hebben ook twee oogschaduw paletten. Ik moest die natuurlijk ook meteen even meenemen.



Als je denkt van dit komt me bekend voor, klopt dat! Het heeft namelijk erg veel weg van de Dior oogschaduw paletten. De paletten hebben een simpele verpakking en voelen erg goedkoop aan. Ze kosten dan ook maar 50 cent per palette. De paletten hebben ook geen naam. In elke palette zitten 2 onderdelen met elke 5 kleuren. 



In het eerste palette zitten bruine en blauwe tinten. 









In dit palette zitten groene en roze/paarse tinten.



Deze kleuren hebben een goede pigmentatie. 



Deze kleuren hebben overduidelijk niet veel pigmentatie. 

De paletten zijn goedkoop en dat is te zien aan de verpakking en ook wel aan de pigmentatie. Ik ben er niet heel enthousiast over. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten