dinsdag 30 juli 2013

Swatches: Bourjois mini nagellak 1890


Ik heb al ooit eerder geblogd over de mini nagellak van Bourjois die in het teken staan van het 150 jarige bestaan van Bourjois. Elke nagellak heeft een eigen jaargetal die een hoogtepunt van Bourjois vertegenwoordigd. In dit artikel heb ik nagellakje 1890 Manon Lescaut. De Bourjois nagellak waar ik al eerder over heb geblogd is me goed bevallen dus was erg benieuwd of ik deze keer weer tevreden zou zijn over Bourjois



Deze Bourjois mini nagellak is nude van kleur met een roze ondertoon. Helaas kan je op deze foto's niet zien dat er ook een goede shimmer in zit. In het licht zijn deze gouden 'glittertjes' wel zichtbaar. 
Wederom ben ik erg tevreden hier over! De nagellak dekt goed. Ik was erg verbaasd omdat de mini nagellak van Bourjois bijna compleet dekkend was met 1 laagje. Om het mooiste effect te krijgen zou ik toch nog gaan voor de 2 laagjes. 


Op deze foto kun toch nog een beetje de gouden shimmer zien wat deze Bourjois nagellak prachtig maakt. De Bourjous mini nagellak is te verkrijgen voor €2,99 en op de webshop Makeup-bestellen. Er zijn 15 kleurtjes om uit te kiezen! voor de prijs, schattigheid, en goede dekking kun je deze niet laten liggen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten