dinsdag 2 juli 2013

Review: Etos Blush Powder

Deze blush heb je waarschijnlijk al op meerdere blogs gelezen en dat kan ook niet anders want wat is dit product een musthave! Toen ik bij de Etos was om te kijken voor de colour balms zag ik ook deze mooie blush liggen. 




De verpakking vind ik simpel maar mooi. Ik vind het prettig dat de bovenkant transparant is zodat je de prachtige blush kan zien.



De blush bestaat uit 10 pizza/taart punten (hoe je het maar wilt noemen) en heeft prachtige roze tinten en highlighters erin zitten.



Dit zijn alle kleuren apart. Ik moet zeggen dat het erg lastig is om de kleuren apart te gebruiken omdat de punten smal zijn. Ik heb de swatches gedaan van licht naar donker. Allemaal hebben ze een mooie shimmer erin zitten.



Maar het mooiste is om alle kleuren samen te gebruiken. Zo krijg je een hele mooie roze glans voor je wangen. Dit is de perfecte blush om een healthy glow op je wangen te creĆ«ren. Het ziet er heel natuurlijk uit. 

Deze blush is voor maar € 4,99 te verkrijgen bij de Etos. Let er op dat dit uit de zomer collectie komt en dus limited edition is. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten