zaterdag 20 juli 2013

Etos baked blush 001


Een tijdje geleden was er een actie bij de etos waarbij je 25% kreeg op alle make-up van Etos. Normaal gesproken heb ik niet zo veel met de make-up van Etos, maar ik zag ineens een hele leuke blush liggen die ik niet kon laten liggen. Etos heeft namelijk ook baked blushes. Ik heb nummer 001 gekocht. Ik vind het altijd jammer dat ze geen naam, maar gelukkig nog wel een nummertje.


Omdat het een baked blush is kun je de blush zowel nat als droog aanbrengen. Zoals je op de foto kan zien heeft de blush veel pigment en een onwijs mooie glans. Als je de blush nat wil aanbrengen dan knalt de blush er nog meer uit. Deze blush is erg fijn in gebruik en een echte aanrader. Deze blush is bij de Etos te verkrijgen voor maar € 4,49.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten