zondag 28 juli 2013

essence stay with me longlasting lipgloss



Ik ben al fan van de essence stay matt lip cream en daar is nu ook de essence stay with me longlastig lipgloss bij gekomen. Ik heb de kleurtjes 01 me&my icecream en 03 candy bar gekocht.



De verpakking van deze lipglosses lijken op de lip creams. Een duidelijk verschil is de applicator. Deze applicator is aan de bovenkant bol en wordt in het midden smaller en wordt dan weer breder. Ik vind dit ontzettend fijn voor je onderlip, maar niet voor je bovenste. Ik heb dan liever ook een standaard applicator.



Dit zijn de swatches van de kleurtjes 01 me&my icecream en 03 candy bar. Eindelijk matte lipglossjes zonder de vele glitters. Ook hebben ze heel veel pigment!


01 me&my icecream 



03 candy bar

Ik ben echt dol op deze lipglossjes en dan met name 03 candy bar. Wat een mooie kleur! Deze lipgloss van essence is voor maar 1,99 te verkrijgen bij de Kruidvat. 

1 opmerking :

  1. Ja heb die 2 ook. Super kleurtjes. Maar de applicator is idd niet handig bij je bovenlip.

    BeantwoordenVerwijderen