zondag 30 juni 2013

Swatches: Pieces nagellak Light Pink en Silver


Mijn verjaardag is al weer een tijdje geleden, maar een van de cadeautjes waren onder andere deze twee nagellakjes van de Pieces. Als nagellak verslaafde vond ik dat natuurlijk super leuk en daarnaast had ik nog nooit een nagellakje van de Pieces gehad dus ik was ook erg benieuwd hoe deze mij zouden bevallen. Ik heb de kleurtjes Light Pink en Silver gekregen. 

Op de foto's heb ik twee laagjes nagellak op.



Light Pink  is een heel mooi licht roze kleur zoals de naam al zegt. Ik was bang dat de dekking niet goed zou zijn, maar op deze foto heb ik twee laagjes nagellak op en dat is ook gewoon voldoende.



De kleur Silver is ook een hele mooie kleur die perfect dekt in twee laagjes nagellak. Ook is het leuk om deze twee kleuren de combineren door bijvoorbeeld op de ringvinger silver op te doen en op de rest van de vingers light pink.

De nagellak van Pieces zijn te verkrijgen voor €2,95.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten