woensdag 5 juni 2013

Review: Foundation make-up kwast


Vandaag heb ik weer iets leuks wat ik heb mogen testen. Ik heb een make-up kwast mogen testen die te gebruiken is voor foundation. Toen ik zag dat ze deze hadden opgestuurd was ik een beetje teleurgesteld. Ik vind dit helemaal geen fijne kwast om foundation aan te brengen. Maar deze make-up kwast heeft mijn gedachte veranderd! 


De haren van de make-up kwast voelen ontzettend fijn. Dit in tegenstelling met de kwast die ik van de Hema heb die hard is en strepen achter laat.  Na meerdere keren de kwast te gebruiken blijft die fijn om te gebruiken voor mijn foundation. Met een make-up kwasten reiniger blijft de make-up kwast goed en blijven de haren zacht. 

Ik ben erg blij met deze kwast! Ik ben er erg door verrast! Als je op zoek bent naar een zachte kwast waarmee je je foundation gemakkelijk kan aanbrengen is dit een goede kwast daarvoor! De kwast is nu verkrijgbaar voor maar € 8,75. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten