zondag 16 juni 2013

Review: Color Magic lipgloss


Toen ik laatst bij de Action was zag ik dat ze een nieuw merk bij het make-up schap genaamd Color Magic. Ik was meteen nieuwsgierig en het viel me op dat nog goedkoper is dan MAX die de Action ook verkoopt. Zo heb ik onder andere de lipglosses meegenomen.  Deze hebben een simpele verpakking en is niet spectaculair. Op de verpakking staat Moisture en Rich Color. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is!


Zo zien ze eruit zonder verpakking.  Ik vind de verpakking van de lipgloss zelf wel mooi. Helaas hadden ze maar 3 kleuren en dat maakt het ook  niet echt bijzonder. Zo heb ik Hot Flame - Pink Pop - Cinnamon Smile meegenomen.



De lipgloss heeft een dunne spons applicator wat gewoon prima. Het de brengt de lipgloss goed aan. 



Dit zijn de swatches van de lipglosses: Hot Flame - Pink Pop - Cinnamon Smile. De lipglosses hebben niet ontzettend veel pigment. Ik vind dat ze niet echt goed uit de verf komen. 



Hier heb ik Hot Flame op. Dit is de rode kleur, maar het een erg transparante kleur. Ook vind ik dat de lipglosses een beetje vlekkerig zijn. Helaas is dat niet goed op de foto te zien. 



Pink Pop is nog een transparantere kleur dan Hot Flame. Het geeft een glans aan de lippen. Op zich niks mis mee. Ik hou meestal wel van net wat meer kleur.


Dan de laatste alweer en dat is Cinnamon Smile. Ik denk dat je bij deze het beste kan zien dat het een beetje vlekkerig is. Als je goed kijkt dan is het op sommige plekken wat donkerder. Deze kleur vind ik persoonlijk ook het minst leuk en zou ik nooit dragen. Bij die andere twee zie ik mijzelf dat nog wel doen. 

De lipgloss is te koop bij de Action voor 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten