vrijdag 21 juni 2013

Review: Bourjois Effect 3D Max lipgloss






Deze keer heb ik een Bourjois lipgloss opgestuurd gekregen. Ik maakte het pakketje open en toen ik zag wat erin zat was ik meteen verliefd. Wat een mooie kleur! Dit kan alleen maar positief uitvallen! Vandaag dus weer een review over Bourjois make-up.

Ik heb het over de Bourjois Effect 3D Max lipgloss. De Bourjois lipgloss heeft een mooie verpakking en je kunt duidelijk zien om welke kleur het gaat.  Ik vind de vorm ook echt er vrouwelijk eruit zien.  Ik heb nu kleurtje 14 Rose Watery.


Zoals de meeste lipglossjes heeft de Bourjois Effect 3D Max lipgloss ook een sponsapplicator. Dit vind ik persoonlijk ook het fijnste werken.  Deze sponsapplicator is plat, wat prima werkt. 


Dan nu de swatch van de Bourjois Effect 3D Max lipgloss. Isn't it SO PRETTY!!! Ik vind de kleur echt zo mooi. 14 Rose Watery is een mooie roze kleur met shimmer.

Op de lippen vind ik de kleur ook heel mooi! Ik ben echt fan van deze Bourjois lipgloss! De lipgloss is een beetje plakkerig, maar dat betekend wel dat de lipgloss lang blijft zitten. Of die 8 uur blijft zitten weet ik niet, maar zeker wel een paar uurtjes.  Deze lipgloss is bij deze webshop te verkrijgen voor maar 11 euro. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten