donderdag 2 mei 2013

Webshop: Beauty88.nl



Ik heb weer een nieuwe beauty webshop ontdekt waar ik heel blij van word! Ik heb het namelijk over Beauty88. Deze beauty webshop bestaat sinds 2010 en heeft voornamelijk producten die niet in winkels in Nederland te verkrijgen zijn. In het team  werkt een professionele visagiste die ervoor zorgt dat het assortiment up to date blijft en die alle vragen zal beantwoorden wanneer iemand vragen heeft over het assortiment. 


Er zijn drie verschillende manieren om te betalen bij Beauty88:
1. iDEAL (Snel, veilig & gratis) 
2. Paypal (Snel, veilig, 4% toeslag)
3. Vooruitbetalen (internetbankieren of overschrijving)
De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,99 en naar Belgie €9,95. Er is sprake van gratis verzending binnen Nederland wanneer je een bestelling plaatst boven de €75,- 
Wat ook leuk is om te weten is dat Beauty88 ook combi sale heeft. Dit houdt in dat je een kleiner bedrag betaald voor een aantal producten als je die samen koopt. Ik zou zeker even op die pagina kijken op Beauty88.
Was jij al bekend met deze webshop?
Ik heb al een wishlist opgesteld met wat ik eigenlijk wel zou willen hebben op Beauty88, oeps....
De laatste tijd ben ik zoveel make-up aan het kopen dat ik er echt een beetje op moet letten, maar wat kan ik zeggen... een meisje kan nooit genoeg make-up hebben... 

Het liefst wil ik alle kwasten van Real Techniques, maar de expert face brush staat echt op 1! 

Sleek I-Divine Showstoppers Palette €9,99 


Beauty88 120 Kleuren Oogschaduw Palette v3 €24,50 
Barry M blush Starberry Whip €6,36 


MeMeMe - Blush Me! Blush Box Rouge €9,99 

Beauty UK - Lip Lust €3,95 

Beauty UK - Lipstick Candy €4,95

Barry M - Nail Paint #272 Shocking Pink  €4,99 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten