woensdag 29 mei 2013

Review: Bourjois healthy mix foundation


Vandaag test ik de Bourjois Healthy mix foundation.Ik heb er ooit al een artikel over geschreven dat Bourjois met deze foundation is gekomen en nu kan ik hem dan ook zelf testen.  Ik kreeg deze tester opgestuurd en was erg benieuwd of het genoeg dekking zou geven. Ik heb over de Bourjois foundation al vele goede verhalen gehoord en in het bijzonder ook over de healthy mix foundation. Ik ga de 52 Vanille testen en dat is de een na lichtste kleur. 



Dit is hoe de foundation er uit ziet als je het koopt. Het heeft een handige pompflacon, wat altijd wel mijn voorkeur heeft.  Er zijn 8 verschillende tinten met zowel een gele als een roze ondertoon:

51 Light vanille
52 Vanille
53 Light beige 
54 Beige
55 Dark beige
56 Light bronze
57 Bronze
58 Dark bronze




Op de linker foto heb ik geen foundation op en op de rechter foundation heb ik de Bourjois foundation gebruikt. Op het moment heb ik redelijk wat stress in verband met het afstuderen en dat is ook altijd meteen aan mijn huid te zien. Die is dan ook meteen onrustig. Ik heb daarom een foundation die goed dekt nodig. Ik vind de Bourjois foundation echt super fijn! De foundation dekt heel goed (wat je ook wel op de foto kan zien). Het is een hele romige foundation wat fijn aanbrengt. Deze foundation is echt een aanrader! Ik ga toch maar eens vaker bij het Bourjois schap kijken!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten