maandag 27 mei 2013

Foto Diary 4

Door omstandigheden zijn er vandaag geen foto's van Marloes in deze foto diary, maar ik heb extra veel foto's. De volgende keer is Marloes er weer bij!

Ik moet zeggen dat het weer heel rustig is geweest. Het weer heeft haast niet meegezeten en ik ben heel druk bezig met afstuderen. Wel heb ik met familie nog kunnen bbq-en zijn we met zijn allen naar de topstylisten show van mijn zusje geweest. Dit was een eindproject dat ze met de hele klas moesten doen. Ik ben echt trots op mijn zusje! Natuurlijk heb ik ook het eurovisie songfestival gekeken want dat wilde ik nu niet missen met Anouk en wat was ze goed!  Omdat Marloes en ik beide heel druk zijn en zij zelfs een paar dagen weg was zijn we gezellig sushi gaan eten om weer goed te kunnen bij kletsen. Daarnaast heb ik ook nog een mini pack van OPI gewonnen, super leuk! 



BBQ met de familie


Heerlijk om even een wijntje te drinken


Nog een bestelling van Enchantra die is binnen gekomen...


Supertrash agenda gespot bij de Bruna, love it! 
Ik heb weer een vissengraat  vlecht gemaakt. Het is altijd veel werk bij mij, maar het ziet er wel meteen leuker uit


De nieuwe vogue gekocht en daar zat een shirt bij, super leuk!


Replay parfum ingeslagen bij de Kruidvat


blogger vera camilla heeft op haar blog voortaan ook hele mooie bureaubladen staan!


Ben je op school duurt het een uur voordat je eindelijk aan de slag kan -_-


Denk je dat de laptop eindelijk klaar is met de updates, krijg je dit weer!
De kaartjes voor de topstylisten show van mijn zusje


Wat ben ik trots op mimjn zusje! 


Bakje met producten waar nog een review over geschreven moet worden


Natuurlijk heb ik het songfestival gekeken. Wat kunnen we trots zijn dat Anouk 9de is geworden!


Eindelijk hier aan beginnen


Ik raad het aan iedereen aan!


Voordat ik vertrok nog even snel fotd
Mijn arband van Echt jij om

Sportoufit aan en klaar om wat oefeningen te doen

Mijn matje lag al klaar voor een work out


De britse Vogue gekocht. Staat Kate Moss er niet prachtig op!

Ik heb een hoop foto's bij de kruidvat besteld en ook deze vergroting. Ben er heel blij mee!

Een hoop pakketjes zijn er binnen gekomen. Helaas allemaal van mijn broer.

Ik had van OPI op twitter dit setje gewonnen!

Natuurlijk moest ik er meteen eentje van op doen. Binnenkort verschijnt hier een artikel over.


Sushi eten met Marloes!

Mijn snorren ring om
Tijdens het editen van filmpjes hebt je soms hele grappige stils

Zaterdag een make-up loze twitter profiel foto voor de actie van Mascha check hier waarom.

Free Record Shop is failliet en mijn broer had nog een bon liggen dus zijn we nog snel langs gegaan voordat ze gaan sluiten. Ik heb 3 dvd's gescoord en een cd van Ke$ha. Er waren op veel producten 50% korting! Ik heb deze 4 artikelen voor maar 20 euro!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten