zondag 28 april 2013

Beautygloss party 2013!


Gisteren zijn Marloes en ik naar de Beautygloss party geweest en het was echt super leuk!! We moesten al vroeg vertrekken en toen wij er om half 1 waren stond er al een lange rij. Gelukkig ging de rij vrij vlot en waren we redelijk snel binnen. Overal stonden leuke stand er werd goede muziek gedraaid. Het moment dat Mascha voor het eerst op het podium kwam begon iedereen heel hard te gillen en betrapte ik mijzelf erop dat ik gezellig mee deed. Mascha zag er echt prachtig uit! WAUWWWWWWWWW!! Mark van Eeuwen was co-host en dat was natuurlijk ook niet verkeerd om naar te kijken. Marloes en ik hebben veel geshopt bij de verschillende stands, al hebben wij ons nog redelijk ingehouden. We hebben helaas geen workshops kunnen doen omdat we daar gewoon geen tijd voor hadden en op een gegeven moment deden onze voeten zo zeer dat we zijn vertrokken. We hadden namelijk nog een lange reis terug voor de boeg. 
Een van de leukste dingen van de dag is dat we ook op de foto zijn geweest met Mascha!! Ze was echt super lief en maakte met iedereen die op de foto ging wel even een praatje om te vragen of ze het naar hun zin hadden. Wat een top vrouw!!

Ik zit nu thuis lekker in mijn pyjama nog steeds na te genieten (op dezelfde avond schrijf ik dit artikel).  Ik had mijn 21ste verjaardag niet op een betere manier kunnen vieren. Ik heb zo'n leuke dag gehad met Marloes en kan alweer niet wachten op de volgende beautygloss party!
Mascha bedankt!!

Er zal binnenkort een vlog, shoplog en goodiebag filmpje online komen over de beautygloss party.



1 opmerking :