maandag 18 maart 2013

Review: Pupa Multiplay 09 eye pencil


Ik heb weer een leuk product getest, iets van Pupa namelijk. Dit is mijn eerste product van Pupa en vind het dus extra leuk om te testen. Ik heb eigenlijk een haat liefde verhouding met oogpotloden. Dit omdat ik het een mooi product vind om te gebruiken, maar op de een of andere manier kan ik er niet altijd het beste eruit halen. Dus ik was heel benieuwd hoe  me deze zou bevallen.

Pupa geeft zelf aan dat het op 3 manieren te gebruiken is:
·         Kajal voor een intense kleur en zachte lijn
·         Eyeliner voor een precieze lijn, gemakkelijk aan te brengen
·         Basisoogschaduw voor een mooie, intense basiskleur




De Pupa Multiplay 09 eye pencil heeft een zacht potloodje en een latex sponsje om mee te vervagen. Ik vind dat het product er mooi uitziet en makkelijk in de hand is. Ik vind het formaat ook groot genoeg.



Dit is een swatch van het oogpotlood. Het heeft een mooie kleur zwart en is met het latex sponsje gemakkelijk te vervagen. Ik heb er ook een ooglook mee gemaakt. 




Naast de Pupa Multiplay 09 eye pencil heb ik ook een zilveren oogschaduw gebruikt van de H&M en de essence Big Lashes mascara. 



Mijn conclusie is dat ik echt heel tevreden ben over het Pupa Multiplay 09 eye pencil! Het potlood is super zacht waardoor je het heel fijn kan aanbrengen. Het sponsje werkt ook goed, maar het werkt wel net iets minder goed op je ogen dan als je het zo even op je hand doet. Je kunt er hele mooie looks mee maken. Dit oogpotlood is nu echt mijn favoriet! Het is wel duidelijk dat Pupa kwaliteit biedt. Ik raad het zeker aan!

De Pupa Multiplay 09 eye pencil is hier te bestellen. 

1 opmerking :