maandag 25 februari 2013

Diary 14

Tijd voor weer een nieuwe diary. Ik heb weer een hoop leuke dingen gedaan. Zo ben ik met een vriendin gaan lunchen en is zij bij mij blijven logeren. Toen hebben we via de webcam heel veel grappige foto's gemaakt. Heerlijk zo'n meidenavondje. Daarnaast zijn er wat pakketjes binnengekomen. Ook ben ik naar de film Verliefd op Ibiza geweest. Echt een aanrader, super leuke film!

Door mij te volgen op twitter ben je meteen op de hoogte, volg mij hier



Bij het lunchen nam ik een lekkere smoothie, vriendinnetje ging voor een fanta


Ik heb een beetje geprobeerd om mij zelf na te tekenen, lijkt het?

Een super schattig hartjes lolly gekregen
Olcay Gulsen over haar Supertrash Fashionshow, LOVE HER!

Wakkeer gebleven om de Supertrash Fashionshow te kijken

Kroontje op voor de foto's

Dan krijg je dit dus als resultaat 

Foto's maken van swatches van de action palettes, hier te lezen

Een ooglook met een van de Action oog paletten


Kate Moss parfum gehaald bij de Action, ruikt heel lekker!

Spits lezen

Even bij de H&M geweest

Een nieuwe shirtje gekocht in neon roze

Nieuwe oorbellen van de H&M

Post van Beautyvoordeelshop voor review van Miss Sporty lipsticks, is hier terug te lezen

Foto's voor blog

Nieuwe glossybox weer binnen, willen jullie hier voortaan artikelen over?

Pakketje van Amazon! :D

Wie is de mol? is zo spannend!

Pakketje uit china, komt  nog een artikel over!

Al een aantal artikelen uit het pakketje

Heel blij met dit kettinkje!

Naar Verliefd Op Ibiza, super leuke film!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten