maandag 11 februari 2013

Diary 13


Tijd voor weer een diary! Ik heb van alles gedaan de afgelopen tijd. Zo ben ik met school een dagje naar Amsterdam gegaan en hebben we een excursie gehad bij Heineken en Bols. Daarnaast ben ik met een klasgenootje gaan lunchen. Heerlijk gegeten! Heb ik een vriendinnetje opgezocht in Nijmegen, super leuke stad! Make-up stash filmpjes zijn super leuk om te kijken via youtube, echt gaaf hoeveel producten sommige meiden hebben. Kijk mijn foto's voor wat ik allemaal heb gedaan. Als je me volgt via twitter dan ben je altijd meteen op de hoogte van wat ik doe, volg me hier

Super blij met deze nagellak van H&M

Nog steeds heel blij met mijn haar

Grappig boekje die je gratis bij de C1000 krijgt

Leuke quote

Eens dit proberen tegen mijn droge huid

Heel blij met mijn nieuwe sieradenkastje

Make-up stash filmpjes kijken

Super leuk deze mokken

Amsterdam Fashion Week via de laptop kijken
Bij de Bols Experience

Cocktail, die helaas niet lekker was

Bij de Heineken experience kregen we natuurlijk Heineken bier!
Ik was onwijs blij met mijn nieuwe nagellak van Hema

Maar wat een verschrikkelijke nagellak, na 3 laagjes zat het er enigszins mooi op, maar het afhalen was nog erger. Het ging er gewoon niet af!!
Glossybox is weer binnen!

Met weer leuke producten
  
Ontzettend blij met mijn nieuwe schoenen!

De kaartjes voor de Beautygloss party zijn besteld!! :D


Benieuwd of dit werkt

Blij met mijn nieuwe lippenstift van de Hema

Met de hond wandelen


Blij met mijn wing!

Welke nagellak zal ik deze keer op doen?

Warme chocomelk drinken

In de trein onderweg naar Nijmegen

De Grazia lezen

Pizza eten in Nijmegen

Lekker ijsje
Toen we terug kwamen uit Nijmegen onderweg in Den Bosch gestopt voor een echte Bossche Bol van Jan de Groot
De sneeuw is heel mooi, maar ook zo verschrikkelijk

Wie is de mol? kijken, super spannend!

Lunchen met klasgenootje

Gezellig! Ik had daarvoor een belangrijke presentatie gehad waarvoor ik een 7 had en was dus heel blij!




Geen opmerkingen :

Een reactie posten