zondag 20 januari 2013

Webshop: beautyvoordeelshop.nl


Ik heb een nieuwe webshop ontdekt die ik graag met jullie wilde delen, beautyvoordeelshop.nl. Deze cosmetica online shop verkoopt outlets en faillissement producten waardoor ze goedkoper hun producten kunnen  aanbieden. 
Ik vind het een leuke webshop maar het biedt niet super veel producten aan. Er stonden zeker een aantal producten op die ik leuk vindt en die volgen nu.

Eerst producten voor het gezicht:


Dr. van der Hoog - ClearSkin cleansing lotion € 4,95 




Dr. van der Hoog ClearSkin fase wash € 5, 49


Dr. van der Hoog ClearSkin spotcream € 5,49 


Producten voor de ogen:

Garé oogschadow 073 € 1,99



Black Onyx 4 kleuren oogschaduw bruin € 1,99 


Paris Memories Oogschaduw nr 25  €  1,99


Paris Memories Oogschaduw nr 38 €  1,99


Producten voor de lippen:
Kleancolor Lipstick 748 Barely Pink € 3,85

Garé lipstick 002 € 1,85


Rimmel Stay Glossy 330 Dare To Stay  € 6,99

Producten voor de nagels:

Black Onyx nagellak 266 Rood € 1,25


Kleancolor 69 Plum € 3,85

 Orly Artificial Sweetener € 8,95


Orly Jealous, Much € 8,95 


Ga jij een kijkje nemen op deze online shop?

1 opmerking :

  1. Klinkt goed, dank je voor deze tip! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen