zaterdag 8 december 2012

Diary 11


Ik heb weer een aantal leuke dingen gedaan de laatste tijd. Zo ben ik met vriendinnen een weekend naar Groningen geweest. Dat is me een leuke stad! Echt een aanrader! We zaten in een appartement en alles was 5 min lopen. Groningen is een hele gezellige stad en je kunt er heel leuk winkelen!  Verder waren ouders van een vriendin 25 jaar getrouwd wat weer zorgde voor een leuk feestje, maar werd het weer veel te laat dan de bedoeling was. Ook ik heb natuurlijk sinterklaas gevierd en leuke dingen gekregen :) Verder heb ik het nog steeds heel druk met school. Gelukkig heb ik al mijn tentamens gehaald en lig ik nog op schema. Ik ben nu alleen nog heel druk bezig met het zoeken van een afstudeerstage. Dus als jullie tips hebben, tell me!


Inspiratie


Druk aan het studeren

Een soepje voor tijdens het leren
Even de hond uitlaten ter ontspanning


New shoes!

Na zoveel leren is het ook wel eens tijd voor een wijntje

Met dit weer hebben we dit wel verdient, warme choco
  
Altijd leuk die stukjes op de 25 jaar getrouwd feestjes




Naar Glow geweest met de vriendinnetjes. Het viel dit jaar een beetje tegen.
Nog een keer Glow

Tussendoor opdrachten inleveren

Gearriveerd in Groningen. Even 4 uur reizen met het openbaar vervoer, maar het was het waard!

Glitter schoenen gespot bij Mango

Tapas eten met vriendinnen. Eerst beginnen met nachos

Op vriendinnen weekend horen natuurlijk ook grappige en gekke spelletjes ;) Ik kan je zeggen dat je je kapot lacht!

Interessant boek gezien, uiteindelijk een boek gekocht over modeontwerpers.


Met een vriendinnetje op het terras gezeten en lekkere nachos besteld

Geinig kaartje

Drankjes doen met vriendinnetjes
We zouden als gezin niks doen met Sinterklaas. Uiteindelijk had mijn moeder een eigen bordspel gemaakt en allemaal kleine en grappige cadeautjes gekocht. Super leuk!

Ik had uiteindelijk de meeste dingen! :D

Ik ben ook met nog een tiental meiden uit de klas surprise gaan doen en ik had met geluk mijn buddy van school getrokken en had een eigen glossybox voor haar gemaakt met allemaal kleine producten.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten