zondag 5 augustus 2012

Aankopen: ILFN en ModeMusthaves

Ik heb weer een aantal nieuwe aankopen gedaan afgelopen week. Ik had een soort koop drang waardoor ik vier pakketjes heb besteld... What can I say? I love to shop!


Als eerste had ik een summer goodiebox van I Love Fashion News besteld.


 
Ik wist van te voren niet wat er in zat en ik was blij verrast!  Voor 15 euro heb ik nu een hoop goodies erbij.


De Inhoud:

  1. Jackie magazine 
  2. Talkies magazine
  3. Ici paris xl brush
  4. Sieraden
  5. T-shirt
  6. Testers
  7. Foundation
  8. Kortingsbonnen
Op onderstaande foto zie je mijn favorieten uit de box! Vooral de sieraden vond ik heel leuk!


Verder heb ik bij Modemusthaves ook twee dingen besteld. Ik had nog een fashion cheque liggen en wilde die graag bij deze webshop uitgeven. Het zijn twee aparte sieraden, maar ik vond ze meteen leuk. Het is niet iets wat je meteen bij mij verwacht maar vond ze gewoon heel stoer! Ik heb een spike ear pendant gekocht en de inkie pink ring, te zien op de foto's.





Verder ben ik ook even langs wat  winkels gegaan.




  1. Make up tasje die ik als etui ga gebruiken - Kruidvat
  2. Pincent - Action
  3. Hand scrub - Etos
  4. Hand creme - Etos
  5. Mascara Catrice - Kruidvat
  6. Lipgloss NYC - Kruidvat
  7. Nagelak Catrice - Kruidvat

Wist je trouwens dat het nu sale is bij de shop van I Love Fashion News? Kijk nu op www.ilfnshop.nl.
Als je de sieraden van modemusthaves leuk vindt kijk dan ook op hun webshop! Die is te bekijken op www.modemusthaves.com




Geen opmerkingen :

Een reactie posten