vrijdag 2 september 2011

Nieuwe aankopen









Ik heb een paar nieuwe dingetjes gekocht die ik aan jullie wil laten zien. Zo heb ik onder andere ....

.....twee blousjes gekocht. Ze komen beide van de C&A. Nou denk je misschien, bij de C&A? Ja, bij de C&A. Ik koop daar eigenlijk nooit kleding, maar deze blousjes kon ik toch echt niet laten liggen. Het roze blousje hieronder vind ik nog het leukst!




Ook heb ik even wat make-up gekocht en wat sieraden! Zo heb ik twee nieuwe lipsticks van Catrice.  I love Catrice make-up! Ze geven ook altijd leuke namen aan de producten! Zo het de roze lipstick: Call The Ambulance. De rode lipstick heet: Like My High Heels!
Verder heb ik  van Essence nieuwe oogschaduw gekocht. De rode-roze oogschaduw  heeft ook een grappige naam: Lobster-Lobby.com. De andere heet: Were Is My Caddy-Li-Lac. Ook heb ik een Smokey eyes setje gekocht.

Van mijn ouders heb ik die oorbellen en armbanden gekregen en weet dus niet waar ze vandaan komen. I have the best parents!
Ik heb zelf een nieuwe ring gekocht waarop PEACE staat. Deze komt van de Claire's.

Wat vinden jullie van  mijn aankopen?

1 opmerking :